RSS Subscribe

Saturday, January 3, 2009

Dia..benar2 SAHABAT

Bila kau tertawa, aku juga turut sama tertawa Umpama bayangan yang terpamer di cermin, engkau adalah sahabatku Bila kau marah, aku juga tidak mengaku kalah turut marah Bertengkar macam budak-budak, engkau adalah sahabatku Ketika aku berasa sepi, berada lah di samping ku sekejap Tak boleh kah mendengar luahan hati ku dengan betul-betul Suara kau sahajalah, yang dapat meringankan bebanan hati ku Cukuplah dengan mengangguk dan mengiyakan percakapan aku sahaja Walaupun berjauhan dari ku, kau tetap Sentiasa berada di dalam hati ku Bila melihatkan kau menangis,aku juga
berasa seperti hendak menangis Namun ku tahan dan ketawa, ketawa agar kau ceria Jika kau berasa sepi, bila-bila masa sahaja aku boleh pergi menemani kau Aku tak pandai bermadah pujangga dan berkata manis Tapi kalau lah suara aku ini dapat menghiburkan hati kau Mengangguk dan mengiyakan sahaja sudah mencukupi bukan? Ketika berasa sepi, berada lah di samping ku sekejap Tak boleh kah mendengar luahan hati ku dengan betul-betul Suara kau sahajalah, yang dapat meringankan bebanan hati ku Cukuplah dengan mengangguk dan mengiyakan percakapan aku sahaja Aku betul-betul berasa tidak keruan apabila kau tiada di sisi Dengan kata lain, begitulah. Kau lah sahabat ku.

0 comments:

Post a Comment

 
Powered by Blogger