RSS Subscribe

Monday, January 18, 2010

come back again...!!

After a year disappear from horrow life, finally.. the time has come, i muncul balik tok menegak kan apa yy silap dulu. just wait..now, i have my own career to do. career y i betol2 minat. dr kecik dulu.. compare with other, i think i become a better person now.walau pun still fresh dlm bidang nie, masih dlm pembelajaran sebenarnya! sepanjang setahun nie berlalu, macam2 y i belajar, from there i learnt something valueable y tak da pd org lain kot, sekarang da dapat mengenali saper tu kawan ngan saper tu lawan sebenarnya, kadang2 pakwe sendiri pon lawan kita jgk sbnrnya. Dan perlu di ingt org yang paling rapat dgn kita tu sbnrnya lah musuh kita.Dlm diam dia akan menjatuhkan kiter suatu hari nt. jgn percaya pada semua org kecuali parents kita sndr. selama setahun menyepi nie lah mom n dad y bnyk membantu aku, diaorg kutip aku dr terbuang, diaorg pujuk aku sampai lah "aku' bertahan hingga kini, tak siapa y tahu kemana aku menghilang. Hingga kini aku memilih BIARLAH RAHSIA. dan selama setahun nie la , aku merantau ke seluruh malaysia, cari pengalaman. Best sgt2. nak tempa nama kena lah merantau.. heheNow, 2010, its begin! just wait.. emma

0 comments:

Post a Comment

 
Powered by Blogger